2011. szeptember 1., csütörtök

9. nap

Hi everybody!

Ma nagyon fontos napunk volt. Én szenvedtem délelőtt és délután is. Ági elvolt Estelle-el a strandon. Én sajnos nem tudtam.... magánügy miért :D
Aztán 4kor elkezdtünk készülődni, mert ma találkoztunk Soniával, aki megmutatta University of Barcelonát. Sajnos ma képeket nem csináltunk, ugyanis teljesen el voltunk képedve a csodától. Hát valami fantasztikus élmény volt. ÉS mi oda fogunk járni!! Hát beszarás milyen király már!! Bejártuk az Egyetemet belülről és kívülről is. És képzeljétek: a suli hemzseg a macskáktól, ugyanis lejönnek a hegyről a 'jobb lehetőség érdekében'! Ági nagyon be volt fosva, mert nem igazán van jóba a cicukákkal. Én persze megpróbáltam becserkészni párat. Hát igazság szerint le se szartak... Elfutottak a fenébe ahelyett hogy odajöttek volna.
Szóval vissza a sulihoz. Gyönyörű kert. Hatalmas épületek igen több is. Vetítőterem, ami egy külön épület!! Basszus, mozija van a sulinak.
Miután megnéztünk mindent visszametróztunk a meeting pointhoz és elmentünk bevásárolni hamikát! Sonia mutatott egy hatalmas üzletet, ahol sok a választék és olcsó is volt. Hemzsegett az emberektől. 8 óra volt mire visszaértünk. Lepakoltunk és elmentünk egyet sétálni, mivel én ma nem sokat voltam levegőn.
Hát az utcák természetesen tele, az üzletek tele voltak.. Ismét bementünk pár helyre, csak az illat kedvéért, és hogy jó légkondiban részesüljünk.
Most itt ülünk a konyhában és esszük a kis halat amit sütöttünk mellé egy kis hasábbal. Este még egy kis CSI és alszunk is!
Szóval további szép estét mindenkinek! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése