2011. szeptember 10., szombat

18. nap

Kedves Mindenki!

ELŐSZÖR IS SZERETNÉK NAGYON NAGYON NAGYON BOLDOGSÁGOS 4. SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI AZ ÉN KIS LILI BABÁMNAK!!!

Ma is 35-40 fok között volt a hőmérséklet, így nem tudtunk máshova, csak a partra menni... Így a nap egyik részét ott töltöttük, a másikat pedig a szobában Szex és New Yorkot nézve...
Ma megjött a szomszédunk is, és hozott csokit, de csak Áginak ízlett.. Így a tudta nélkül neki adtam az egészet, hogy egye meg ő az én részemet is :) Persze Ivónak nem fogom elmondani :):):)

Az esti bevásárlás is megvolt, ettünk fincsi spenótot. Esti kötelező séta is megvolt! Megint egy jót mentünk!!
a mai napnak vége is lesz nemsokára! Még egy kis mozizás, és csók a családnak, lemegyünk alfába... majd olyan 2-3 körül, mert ma is meccs van.... ráadásul szombat!

Na legyetek jók, én is az voltam ma is :) xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése