2011. szeptember 15., csütörtök

21. nap

Kedves Mindenki!

A mai napon (09.13.) nagy terveink voltak! Felébredtünk reggel, elmentünk a postára csomagokat küldözgetni!

Hazafelé megdumáltuk, hogy este elmegyünk a meccsre: FC BARCELONA - AC MILAN

Nos bele is vágok a közepébe: felöltöztünk, szépen kicsíptük magunkat, és elindultunk a metróhoz. Hát és eddig jutottunk. Én lemaradtam a metróról, Ági meg már nem tudott leszállni. Szépen félreértettük egymást, hogy hol találkozzunk. Mind a ketten bolyongtunk a metróhálózat sűrűjében, de csak nem találtuk egymást :)

Visszajöttem, de kulcsom nem volt, így elmentem sétálni, hátha belefutok Ágiba! Bánatomban benéztem pár boltba, ahol rám is nyomultak! Persze nem esett rosszul. A ház előtt várva még pizzát is kaptam, de Ágit csak nem találtam. Gondoltam beülök a Starbucks-ba, mivel onnan látok mindent. Épphogy csak elkezdtem szürcsölni a mangoshakemet, amikor megláttam Ágit, már futócuccban rohangászni! Kimentem utána, kiabáltam, majd visszamentem a cuccaimért, és megtörtént a Boldog Találkozás!! :):) Feljöttünk, megbeszéltük hol rontottuk el: mostantól ha metrózunk két kulccsal és telefonnal közlekedünk! Mindig tanul az ember valamit!!

Nos ennyi volt ez a napunk! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése