2011. szeptember 29., csütörtök

Fiesta

Először is szeretném elmondani, hogy sajnálom hogy csak most írom meg, milyen volt a Fiesta! Az igazat megvallva már papíron megírtam több napja, de még nem volt időm begépelni...

Tehát itt a story:

Ágival a Fiestát már pénteken elkezdtük. Mivel nagyon jó idő volt kimentünk a partra, miután bevásároltunk hétvégére. A víz már eléggé lehűlt, kedvemet mégsem szegte, így is úsztam (a náthám köszöni...).
Strandolás után elkezdtünk készülődni, mivel programunk volt estére: 4 magyar lány elindult bevenni a várost.
Elmentünk a part felé, ahol egy egész vidámpark volt berendezve a Fiesta ideje alatt (azóta is még ott van). Körülnéztünk, pár dolgok kipróbáltunk. Utána elmentünk egy pubba, ahol betoltunk 1,5 liter Sangriát. Nagyon finom volt. Poharainkkal leindultunk a partra, és a vízben állva iszogattunk. *-* A partról visszafelé bementünk még egy helyre ahol Piña Coladát Ittunk. Amennyit fizettünk érte úgy döntöttem a poharat is elhozhatom... megtettem :)
Visszamentünk a Pl. Catalunyara és 2óra környékén elköszöntünk és hazaindultunk.
Megbeszéltük, hogy szombaton kimegyünk a partra, mivel pénteken is jó idő volt... Hát felkeltünk szombaton reggel, és arra lettünk figyelmesek, hogy szakad az eső... Mivel esnie kell ha valami rendezvény van.. :S
Estig ki se mozdultunk. De aztán 9 körül elindultunk, hogy talizzunk a csajokkal. Mikor megérkeztek 10kor természetesen elkezdett esni az eső. Bementünk a Hard Rock Cafe-ba. Mikor megláttuk, hogy csak öregek vannak bent, inkább átmentünk egy másik helyre. Ott megittunk egy forró csokit. Mikor elállt az eső kijöttünk és táncoltunk tovább a jazz zenére!! A buli olyan jó volt, hogy Ágit még egy spanyol srác is felkérte táncolni... :) :) :D
Mikor már nagyon fáztunk a csajokkal odamentünk a buszhoz, hogy megvárjuk még elmenjenek. Ekkor odajött hozzánk egy csapat srác és elkezdték osztani az észt. Mikor látták, hogy nem értjük mit rizsálnak átváltottak angolra. Nagyon kellemes LETT VOLNA a beszélgetés, ha nem lettek volna matton szegények :) (vagy ha mi is matton lettünk volna... kinek hogy jobb) Egyébként They were from USA (Boston, Chicago....)
A csajok elmentek, a srácok is, és mi is eljöttünk, mivel másnap korán kellett kelni.

A vasárnapunk nagyon kellemesen telt. Ágival különváltunk, mivel ő ment a mamával én pedig kimentek Klauék elé. Ági nagyon jól érezte magát, csak sajnos nagy volt a tömeg és így majdnem elájult.. De látott emberi tornyokat meg sok jót... Én Klauval és Ádámmal bejártam a La Rambla-t hogy hova érdemes visszajönni majd vásárolni.
Drága mamikánk már itthon várt minket a jobbnál jobb ételekkel.. Nagyon finom spanyol hamikákat rittyentett nekünk össze a drága pótnagyikánk :) Különböző etnikumok gyűltek össze erre a delicious lunchra: kínai, francia, svéd, magyar etnikum... :) 
Ebéd után még beszélgettünk egy keveset, elmosogattunk, és elindultunk, hogy a drága rokonaimnak megmutassuk, hol is élünk, mi is az a Fiesta, és milyen király a partszakaszunk :)
Klau azt mondta nagyon jól érzeték magukat, én az ő nevükben nem beszélhetek. De tényleg jó volt, szerintem legalább is. Aztán visszamentünk a szállásra, ahol Ágit letettük, hogy pihizzen egy kicsit, mi pedig elindultunk, hogy megvehessék a dolgokat, amiket kinéztek maguknak! Mikor elindultuk láttam hogy a táncosok akik ugrálgatnak össze vissza épp készülődtek a showhoz, így meglestük, mivel azért ilyet kihagyni vétek!! Hát ja, vétek lett volna, ugyanis behívtak hogy átugorjanak.. Kicsit izgultam, de mivel láttam már többször tudtam, hogy át fog ugorni a srác, és nem fog ránk esni :) A videó látható a facebookon Klau jóvoltából :)
Aztán elkísértem őket vásárolni, és visszajöttem. 

Este mama kivitt minket a tűzijátékra, ami egyszerűen leírhatatlanul szép volt! Fél órán keresztül csak lődözték a különböző formákat, a zenei aláfestés is nagyon cool volt. :)
Onnan visszasétáltunk (jó kis 1 órás út volt..) és megpihentünk kicsiny szobánkban! :)

Nos leírva ennyit a Fiestáról. Nagyon nagyon nagyon fantasztikus volt. Örök élmény! xoxo 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése