2011. augusztus 31., szerda

8. nap

Tudom, kicsit késő van, de még 5 percig a 8. napot írjuk, uh megpróbálok sietni! Bár szerintem nem fog menni, annyi minden jó történt ma!!! :):):):)

Reggel ismét mostunk, és végre sikerült mindent jól csinálni!! :) Illatos is lett! Yeeee:)
Aztán gyorsan kiteregettem, megcsináltam a hajam, felkeltettem Ágit, reggeliztünk és elindultunk, hogy bevegyük a metróhálózatot! Szerencsére egész egyszerű volt. A jegyet gép adta... ott kicsit berezeltünk, de jó tippet kaptunk tegnap a szomszédunktól, így már tudtuk milyen jegyet vegyünk. Szóval megvoltak a jegyek, nem volt más hátra, mint nekiindulni és bevenni a metrót.
Mint mondtam nem volt nehéz, így hamar megtaláltuk mikor merre és hogy mennyit kell menni! Így kb. 20 perc plusz gyaloglás tehát olyan 1 óra alatt már a Camp Nou-nál (stadionnál) voltunk.

Szépen megvettük a jegyeket, ami külön kis bekezdést érdemel: Direkt megbeszéltük, viszünk diákot hátha bejön. Sikerült megmagyarázni az eladónak, hogy magyar diákok vagyunk, felmutattuk a diákot, így megkaptuk a kedvezményes jegyeket!!! YEEEEEEEE Nos hát már jegyünk is volt! Nem volt már más hátra, mint bemenni a Csarnokba!

Természetesen az egész út a bevásárlóközponttal kezdődik... Csak hogy tudd hol költeni a maradék pénzedet.

Mi inkább elindultunk, hogy lássuk a stadion múzeumát, ahol minden egyes kupa, mez kép, filmek és a többi érdekes dolgok találhatóak! Nagyon jó volt, komolyan, erre nincsenek szavak mennyire elmondhatatlan érzés volt. A hab a tortán mikor kiültünk a stadionba, és néztük a pályát, amin a csapat a meccseit játssza. Annyira élveztük azt, csak azt hogy ott ülünk, hogy végignéztünk egy félidőt, amíg a galambok lejátszottak egy gombfocit :):):) Izgi volt, bár nem tudnám megmondani ki nyert :)
Felmentünk oda, ahonnan közvetítik a meccset, és ott is ültünk egy kicsit! Mindent ki kell próbálni! :)

2,5 -3 óra múlva visszaindultunk. A metrózás ismét simán ment, visszaértünk a szállásra, és már minden oké volt. Kicsit eldőltem, dumáltam veletek, amíg Ági el volt futni, és még utána is :)

Kimentünk enni, ahol megismertük az új lakót. Egy francia lányt: Estelle-t. Nagyon aranyos, és cserfes! Hnap eljön velünk a strandra, mivel még nem volt. Aztán mikor végre elhatároztam, hogy befejezek egy filmet, és végre elköszöntem mindenkitől, kopogott a kedves szomszéd srác. Ó hát gondoltam magam a ......... . De mosolyogtam, válaszoltunk kérdéseire, és gondoltam annyi, és megnézem a filmet, de aztán jött Estelle is. Aztán elkezdtünk mindannyian dumálni. 4en voltunk és kb 4felé beszéltünk. Tehát izgis volt, beláthatjátok..

Na mind1. 11körül sikerült mindenkit hazaküldeni, én sikeresen befejeztem a filmet (ami nem volt túl jó...) és most itt vagyok, hogy megírjam a blogot is. Sajnos nem sikerült befejeznem a napot időbe, hisz már 0:14. Bocsika mindenkitől ezért. Majd legközelebb.
Ma nagy nap lesz. Végre találkozunk a mentorommal, Soniával. Előtte persze strandolunk :)
Mellesleg el is felejtettem mondani, hogy a srácot IVOnak hívják. Mint a Vad angyalból a Facundót.... De ne örüljetek, nem úgy néz ki.... Sajnos :)

NA ennyi voltam mára.... (tegnapra) Este ismét jelentkezek! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése