2011. augusztus 28., vasárnap

5. nap

Hát ez a nap nem volt valami hosszú, és mozgalmas se..

Délben keltem, végre kialudtam magam! Tegnap is sokáig fent voltunk, a zajokat még nem tudtuk megszokni.. majd idővel!
Kajáltunk, délután kimentünk a strandra és ott voltunk estig! Hát ennyi lenne az egész, DE az Ágival valami izgi történt ma! Még én bent úszkáltam a Mediterrán-tengerbe, addig Ágira szépen rástartolt egy Spanyol Adonisz.... Nagyon kis hot guy volt! Még a teljes nevét is megmondta Áginak, mivel a kis hamis a számát nem adta meg (ami érthető valljuk be magunk között..). Még bulizni is elhívta, de hát természetesen nemet mondott! A fene... :):) Szóval volt egy kis izgalom ebbe a napba is!
Sajna az esti séta elmaradt, mert totál ki voltam, a tenger leszív, és a sok mozgástól már elszoktam.. Szoktatni kell magam hozzá, de csak lassan!
Úgy hogy most itt fetrengek az ágyban és már egy filmen túl vagyok! (Bad teacher -->a címe is utal rá..BAD volt!! De a tesitanár nagyon király volt benne! Őt imádtam! )

Na peace barátaim ;) xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése