2011. október 14., péntek

Restaurant :)

Kedves Mindenki!

Igen, még élek! Micsoda szerencse, Nekem :) A nevetekben sajnos nem tudok nyilatkozni!!
Sajnos rossz hírrel szolgálhatok. A paellazás elmaradt, mivel azon a helyen nem volt már kiszolgálás olyan későn, DE olyan isteni pizzát ettem, hogy az már mesél! De előtte hadd ejtsek pár szót az utazásomról! Kiléptem a lakásból és az ajtón túl a kis pincérsrác, akivel már korábban összespanoltunk kint állt a pizzéria előtt és ajánlgatta a pizzát. Mondtam neki h most nem tudok enni belőle minden helyre szükségem van, mert ma végre paellazni fogok! Megdicsért, hogy milyen szép vagyok, majd elköszöntünk és továbbálltam. Nem lepődtem meg h ezt mondta, mivel ez a dolga, hátha így bemegyek fogyasztani. Kiértem a népes utcára, ahol is egy fazon aki velem szemben jött Rám mutatott és kacsintott egyet. Hozzáteszem egy farmer volt rajtam, a menő Adidas cipőm és egy sima felső.. Tiszta hétköznapi cucc. Persze a séróm belőve és egy kis make up sem hiányozhatott, de nem voltam olyan hűdefelejthetetlen. De a sztorinak még nincs vége. Leszállok a metróról ahol taliztam Katával, és az ajtók épphogy becsukódtak. Én elhaladva az egyik ajtónál arra lettem figyelmes, hogy egy srác rátapadt az ajtóra és les, és integet. Hát szakadtam a röhögéstől. Azért nagyon jó hely ez, mivel itt egzotikumnak számítok a kék szememmel, meg a fura hajammal :) Tehát taliztam Katával és mentünk, hogy bevegyük Anitát is a buliba és együnk egy jót. És vissza is tértem oda, ahol az egész történetet kezdtem. Egy csudibudi török helyre mentünk enni, ahol kebab feltétes pizzát kértem. Nagyon ízletes volt :) Aztán haza buszoztam a csajoktól. Hát az is aztán nagyon izgis volt. Annyi mindent láttam :) Hát a metróból ilyet nem látni az tuti!! Királyság volt!!
Éjfél környékén haza is értem, 1kor pedig már aludtam is!!
Remélem elég izgalmasnak találjátok majd ezt a napomat is. Vagyis inkább estét! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése