2011. október 13., csütörtök

Fergeteges Hétvége!!!

A lányokkal egész héten ezt a napot vártuk, mivel október 6-a volt, és végre hivatalosak voltunk egy partira. Persze először túl kellett élni a napot, ami nem volt olyan egyszerű.
A rajzórán még elbohóckodtunk, de az énekóra eléggé megtépázta gyenge idegeimet :) De végre részt vehettem első hivatalos spanyol óránkon, persze nem volt valami egyszerű :)
4 órakor sietve távoztunk az iskola épületéből. Hazasiettünk és ledőltünk pihenni, hogy kibírjuk a napot.
Kata és Anita csak este 10re ért be, amikor is elkezdtünk alapozni és készülődni az estére. Éjfélkor nekiindultunk a nagy és rideg világnak, fel s alá járva, hogy megtaláljuk azt a helyet, ahova menni is akartunk: CLUB ROXY <3 Természetesen elsőre odataláltunk, csak kicsit fokozni szerettem volna a hangulatot :)
Sikeresen elmondtam az ajtónyitó szövegemet is: Vamos por lista de Maria Escoté! És az ingyen belépés mellé még egy kis free drinkben is volt részünk!
A hely nagyon szuper volt: 2 szint, 2 különböző zene, minden tömve. Természetesen pasikból sem volt hiány!!
Táncoltunk mindenhol, fényképezkedtünk és 3 óra környékén eljöttünk. Amint hazaértünk (4h) bedőltünk az ágyba.

Másnap ki sem keltem az ágyból csak arra a rövid időre hogy átmenjek boltba valami food féleségért, amit magamba tömhetek. Megnéztem a sorozataimat, majd szépen aludtam is tovább.

Szombaton szépen felkeltünk és elmentünk egy közeli parkba: Parc de la Ciutadella. Hát a látvány mesés volt, rengeteg képet töltöttem fel a facebookomra, de azok nem adják ám vissza azt az érzést! A délután nagy részét ott töltöttük, majd este szépen mindenki ment a saját kis zugába aludni.

Vasárnapra egy csudijó programot találtunk ki. Felkerekedtünk és bevettük Parc Güellt. Sajnos erre sincsenek szavak így nagyon nem tudok mit mondani. Csak úgy ültünk ott és nézelődtünk, de a látvánnyal nem lehetett betelni. Fergeteges élmény volt, már alig várom, hogy visszamenjek. Estefelé bejöttünk, mivel másnap várt az iskola! Egyébként ez a Gaudi tudott valamit, ha ilyen épületeket hozott létre... Már várom, hogy még többet fedezzek fel BCN-ből, mert ez valami fantörpikus. Na majd jelentkezek, ha újra történik velem valami. xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése