2011. október 27., csütörtök

november 17-27

Na akkor bele is kezdek a mondandómba! A múlt héten csak arra készültem, hogy mikor ér már végre ide a Virág, és miket fogunk együtt csinálni. Közben az iskolai dolgaimat se hanyagolhattam el. Katalán gyermekirodalmon Ana közölte, hogy mikorra kell a prezentáció. Segített összeállítani a felépítését, már csak meg kell csinálni! Érdekes lesz, az biztos. Visszakapják a sok mért nem érted a katalán nyelvet kérdést :) Ugyancsak ezen a napon drága angoltanárunk Aaron is közölte, hogy jövő héten elő kell állni az első csoportos feladattal. Kedden már össze is ültünk a csoportommal, és megbeszéltük hogy lenne a legjobb, mi lenne a legjobb. Szerdán angolon ismét erről beszéltünk, majd csütörtökön is ezzel töltöttük a szünetet. Szerencsére nagyon ügyesek, így sok segítségre nem szorultak, a hibákat korrigáltuk a dalokat begyakoroltuk, így minden sínen volt.
Spanyol órán nagyon jól szórakoztunk, az alapoktól kezdve tanulunk, ami így elég érthető. Minden csak akarat kérdése, és a mami itthon is gyakoroltat rendesen, úgyhogy nem szenvedek hiányba! :)
Elérkezett a csütörtök este, amire már vártunk. Összekészülődtünk, a csajok 11re be is értek, még ittunk egyet itthon, majd nekiindultunk, hogy megtaláljuk helyünket a partikban. Club Roxy tárt karokkal várt minket, bár beengedni alig akartak bennünket... Végül sikerült bejutnunk, ahol magyarokba futottunk, velük táncoltunk, meg sok mással is! 3re sikerült is kievickélnünk a buliból, 4kor már kb aludtam is. Virág másnap (aznap) reggel ideért!! Hát egy élmény volt felkelni korán reggel!! Szerencsére nem aludtam el. Kimentem elé a buszhoz, már nagyon vártam hogy ideérjen!! Mikor megérkezett nagyon nagyon nagyon örültem neki. Megkerestük a szállását, lepakolt, majd nekiindultunk a városnak. Először ettünk valamit, majd elvittem hozzánk, utána pedig nekiindultunk a partnak. Nagyon szép volt a kilátás. Úgy vélem Virágnak is tetszett amit látott. Este elmentünk az Espanyára megnézni a szökőkutat. Mivel azt eddig még én sem láttam, nem is tudom miért, a látvány magáért beszélt!! Élveztem nagyon! Estére pedig partizás volt betervezve. Pénteken a Balmes 51 nevű helyen voltunk, ahol sok jó arc emberrel nem találkoztunk, de a katalán gy.irodalom szaktársunkat megtaláltuk! Hát ő azért eléggé cool gyerek :) Viszonylag időben eljöttünk a buliból, mivel szombatra is nagy terveink voltak.

Tehát szépen elköszöntünk, Virágot hazakísértük, és aludni tértünk (egy kis hami után). Szombaton szépen kidobott az ágy már 9kor úgyhogy kicsit ki voltam! :) Összeszedtük magunkat, éééééééés elindultunk a ZOOba!!! Éljen az állatkert!! IMÁDOM!!! Nagyon kis aranyos állatkák voltak ott, de a kedvenc természetesen a delfin show volt! Az vitte a pálmát!!! *-*
Estére megint egy kisebb parti volt betervezve, hogy lássa a Vi(r/l)ág hogyan is élünk mi itt kint!! CatWalk volt a soron clubok terén. Ott még mi sem voltunk, nagyon kíváncsiak voltunk milyen is az a hely!! Hát odaértünk, és természetesen üres volt... Mivel hogy ingyen mehessünk be idő előtt oda kell érni, ami azt jelenti, hogy hajnal 1ig. Aztán feltűnt, hogy két emelete van a helynek, ahol is már javában folyt a buli, amibe mi is belevetettük magunkat. Aztán visszamentünk a lenti terembe, ahol végre beindult a parti, jöttek a népek ezerrel. Nagyon jól éreztük magunkat, minden zsír volt. Még új barátokra is szert tettünk a bagózóba, és Virág felfedezte, hogy az egyik biztonsági őr kiköpött Bruno Mars volt. ÉÉÉS Sosem találnátok ki, ki volt még a buliban. Pitbull is tiszteletét tette a partin!!!! Legalább is a hasonmása :)
Mikor már nem álltunk a lábunkon hazajöttünk. Nagyon karaj volt a buli, Virágnak is tetszett szerencsére, spanolt is ezerrel!! :) Természetesen hazakísértük, majd 6ra ágyba is kerültem!!

Másnap (vasárnap) nekiindultunk, hogy bevesszük Virággal a Güell parkot! Hát szenvedtünk rendesen!! Szegénykém már teljesen ki volt a sok gyaloglástól, én a fáradtságtól. Hamar sikerült körbejárnunk az egészet. Mivel az eső is leszakadt ezért eljöttünk. Még egy kicsit bandáztunk majd elbúcsúztunk mert nekem másnap órám volt reggeltől.

Hétfőn én bementem suliba, addig Viri elment megnézni az Aquáriumot! A suliban ma végre kiderült, hogy lesz óvodánk ahol hospizhatunk. Kaptunk egy végzős mentort, aki intézni fogja a dolgainkat. Délután taliztunk, ettünk, majd menekültünk az eső elől. Mivel rossz idő volt nagyon, sok választásunk nem volt. Még este elsétáltunk a Ciutadella parkba, hogy megnézzük az uborkát (Torre Agbar) kivilágítva. Nagyon szép volt, csak túl messze voltunk tőle.

Kedden egész nap együtt lógtunk. Elmentünk a Sagrada Familiahoz, majd a La Ramblán megvette Viri az ajándékokat, én pedig megleptem magam egy UB-s pulcsival! Végigsétáltunk a La Ramblán a partig, ott leültünk, és tanultam az angolt, mivel szerdán jött a nagy megmérettetés. Elücsörögtünk a parton amíg nem lett hideg, majd visszasétáltunk. Először Virághoz, hogy a bőröndjét átvigyük hozzánk. Mivel már csak egy napig volt közöttünk! :(
Este még egyszer elolvastam az angolt, majd szépen lefeküdtem aludni, mivel tökre ki voltam már. Másnap nagy nehezen sikerült felkelni. Ameddig én suliban voltam Virág Camp Nouzott! Gy.irodalom órán elkezdődtek a kiselőadások, így csak azokra kellett figyelni. Angol előtt még gyakoroltunk a csoporttal, majd angolon sikeresen előadtuk a prezentációnkat. Nagyon jól szórakoztunk, és mindenkinek tetszett. Angol után hazajöttünk, majd még lógtunk Virággal egy kicsit. Megvette a maradék ajándékokat, összepakolt szépen, majd kikísértem a buszmegállóba, ahol felszállt a buszra és elindult a reptérre, majd géppel szépen haza!! -.-

Este jó sokáig fent maradtam, mivel ma csak 1től volt óránk. Filmeztem párat, majd lefeküdtem aludni. Az énekóránk nagyon jó volt, ma spanyolon is nagyon sokat tanultunk. Haladunk ezerrel, és már el is érkeztem mondandóm végére.

Legyetek nagyon jók, bármi lesz írok!! xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése